Roll up Warszawa to dobry sposób na zareklamowanie się. Przystępna forma daje nam naprawdę wiele różnych możliwości dla ich zastosowania. To przyjemne dla użytkownika stojaki reklamowe, które szybko i sprawnie zwiększą rozpoznawalność Twojej marki w danym miejscu. Ponadto zbudują pozytywny wizerunek firmy w oczach konsumentów. Są proste w montażu, demontażu i transporcie. To idealne rozwiązanie dla zaistnienia w branży. 

Roll up co to jest?

Roll up to materiały reklamowe. Nazywane są także stojakami reklamowymi. Wykonane ze specjalnej kasety z systemem rolującym, stelaża, listwy zaciskowej i mechanizmu napinającego. Treść rolap drukowana jest na materiale. Umieszczona na nich grafika może być bez przeszkód kilkakrotnie wymieniana. 

Wyróżniamy dwa rodzaje rollup, są to więc:

  • roll-up jednostronny- grafika znajduje się po jednej stronie, umożliwia ona umiejscowienie roll upa pod ścianą. 
  • roll-up dwustronny- grafika umieszczona jest po dwóch stronach, co umożliwia dwustronną prezentację firmy. W zależności od potrzeb mogą być to identyczne lub dwie różne grafiki. 

Baner roll up to dobra inwestycja w zwiększenie popularności i rozpoznawalności marki stosowana przez wiele topowych brandów. Dzięki niej naszą ofertą zainteresuje się naprawdę szerokie grono klientów. 

Stosuje się tutaj różne formaty. Wymiary roll up wyglądają więc następująco:

  • roll up 85×200,
  • roll up 100×200
  • roll up 120×200

Jak zaprojektować roll up?

Rollup Warszawa to reklama o małej ilości tekstu. Warto więc ograniczyć się do najważniejszych informacji przedstawionych w formie bardzo przystępnej dla użytkowników. Wybierzmy więc chwytliwy tekst, który będzie zachęcał naszych odbiorców do skorzystania z przedstawionej oferty. Treści powinny być rozmieszczone w odpowiedniej kolejności- logo powinno zostać umieszone na górze projektu, natomiast informacje o firmie lub produkcie powinny być widoczne na wysokości wzroku. Dane kontaktowe umiejscowione w dole rolapa będą widoczne dla osób zainteresowanych Twoją ofertą. 

Ile kosztuje rollup?

Roll up cena obejmuje wiele składowych czynników. Ma na nią wpływ bowiem:

  • projekt graficzny, czyli baner,
  • wydruk baneru,
  • stelaż reklamowy.

Najczęściej ceny roll up oscylują w granicach 200 zł.  Mogą być one również odpowiednio wyższe, w zależności od jakości danej reklamy. Im wyższej klasy rollupy reklamowe, tym większa pewność sukcesu. Dodatkowo można z nich korzystać wielokrotnie, co znacząco zmniejsza koszty poniesione na poczet reklamy. 

Jak rozłożyć i złożyć roll up?

Rolap reklamowy nie różni się w zasadzie od standardowych form reklam zewnętrznych, oprócz faktu zawieszania go na stelażu, co może wydać się kłopotliwe dla osób niemających z nim wcześniej styczności. Obawy te są jednak niesłuszne, bowiem rollupy zwijają się w rulon za pomocą specjalistycznego mechanizmu, a następnie chowają do specjalnej kasetki. Jego ponowne rozłożenie wymaga on nas pociągnięcia za listwę zatrzaskową, dzięki czemu roll up reklamowy się rozwinie. To bardzo proste. 

Jak przygotować grafikę na roll up?

Rollup jako baner reklamowy wymaga od nas naprawdę solidnego zaprojektowania go od względem graficznym. Jest to szczególnie istotne w przypadku banerów dwustronnych, w których obie grafiki muszą być ze sobą spójne. Design rollupu warto jednak powierzyć prawdziwym specjalistom, aby uniknąć niskiej jakości grafik oraz innych niechcianych niespodzianek.   

Źródło: Shark Design Drukarnia Warszawa